Kenal Pasti Siapa Guna Wireless Anda



Baru-baru ni XLAWS terasa berat untuk surfing internet, jadi XLAWS pun bercadang untuk tengok siapakah yang sedang guna internet ni dengan menggunakan software Wireless Network Watcher. Free je.

Software tersebut boleh digunakan secara portable atau install dahulu. Paling senang guna yang portable punya je.

Sekali 3 orang bedal internet mana tak lembap!! o_O" (yang atas sekali tu router dia).


Ya kitorang memang share internet yang tak seberapa ni beramai-ramai. Tambahan pula, internet pun 512kbps memang lembap ar, takpe la, janji dapat online. Apa yang XLAWS boleh buat adalah hanya bersabar :).

Download Wireless Network Watcher.
http://www.nirsoft.net/utils/wireless_network_watcher.html


We Appreciate Your Comments

9 Respones to "Kenal Pasti Siapa Guna Wireless Anda"

----- ----- said...

aq pakai broadband ..hehe~~...
klu abis limit memang lembab...bro..:)

NINJA Crew


November 5, 2011 at 11:16 PM
Anonymous said...

ad x software leh disconnet org yg paki wifi kite nih....


November 7, 2011 at 1:43 AM
XLAWS said...

@Ninja kalau broadband laen kes dah. haha

@Anon boleh, nanti kalau ada masa aku buatkan tutorialnya.


November 7, 2011 at 9:20 AM
Anonymous said...

wei xlaws..camne ko buat post kau susun elok je..pastu button read more ko pun sempoi..pastu gambar kau bila sebelum tekan read more ada kat bahagian tepi..bila tekan dh read more dia ada tmpt asal..aku baru nk buat blog..please ajar aku skit tips2 tu..


November 9, 2011 at 11:10 PM
Anonymous said...

template apa o pakai?


November 9, 2011 at 11:14 PM
PboYx said...

aku setuju dgn anynymos tu..template apa ko pakai?


November 9, 2011 at 11:15 PM
XLAWS said...

InsyaAllah aku bole ajar. add la fb aku. cari ar platinum theme


November 10, 2011 at 9:00 AM
Anonymous said...

asl aku start scan ,tp tak kluar apa2 pn


January 11, 2012 at 12:24 PM
XLAWS said...

maknanya xde org guna wireless ko la tu.


January 12, 2012 at 9:26 PM

Post a Comment

Blog Fansub XLAWS

J-Rock | J-Pop | Visual-Kei Fansub
 
Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Edited By XLAWS