Budaya NTR Di Jepun!




NTR merupakan salah satu genre fetish terbaru dari Jepun. Pada masa yang sama boleh membimbangkan keluaran erotik yang mereka cipta. Baru-baru ini, banyak perbincangan mengenai sekatan NTR untuk memasuki mana-mana genre lucah.

Maksud yang lengkap NTR seperti yang dinyatakan oleh pengguna internet.

"NTR adalah satu singkatan slang 'netorare' ['寝取ら れ' - dari perkataan kata kerja Jepun 'netoru,' yang bermaksud untuk mencuri satu lelaki atau kekasih wanita, literal 'untuk tidur dengan dan mengambil,' yang diberikan sebagai 'NTR' dalam Bahasa Jepun (digunakan sebagai kata nama dan kata kerja 'suru' bagi orang-orang tertanya-tanya)].

Ia merujuk kepada situasi di mana sepasang 'couple' dalam hubungan kasih sayang dan dia diambil (seksual) dengan lelaki lain, atau apabila ada cinta yang tidak terbalas antara pasangan tersebut dan dia akan diambil oleh seorang lelaki lain.

Secara amnya datang sama ada dalam jenis persetujuan atau rogol. Ada juga orang-orang yang memilih jenis di mana keadaan percintaan berakhir dengan lelaki yang kehilangan gadis itu, ada juga orang lebih suka apabila lelaki kepada gadis tersebut datang untuk merampas kembali. Ada juga, yang memilih untuk bersama pasangannya, tetapi pada masa yang sama lelaki tersebut boleh menerima pasangannya melakukan hubungan seks dengan lelaki lain.

NTR juga sering jatuh ke dalam jenis di mana penerima ialah seorang lelaki yang 'hot' antaranya lelaki tua yang gatal. Gadis tersebut mungkin jenis tidak bersalah atau dia jenis gatal juga.

Sesetengah peminat NTR boleh mengenal pasti pasangan mana yang paling kuat dalam percintaan mangsa tersebut, manakala yang lain mungkin lebih suka untuk mengenal pasti dengan pasangan lelaki sendiri. Ada juga yang mengenal pasti dengan pasangan wanita sendiri.

Sejak kebelakangan ini, NTR menjadi perkara biasa eroge, ero-anime dan ero-manga (dan sudah tentu doujinshi pun menggunakan genre ini). Walaupun sudah lama banyak tema zina dan rogol menjadi kegemaran fetish erotika Jepun. Mungkin mereka ketandusan idea.

Sebagai genre yang agak baru yang mana kelihatan seperti menggelikan khayalan kedua-dua sampah masyarakat S/M (Sadistic / Masochists) dan fantasi rogol. Nampaknya boleh merangsang otak otaku yang masih dara. NTR di Jepun lebih ditakuti daripada mana-mana genre fetish yang paling menyeramkan di Jepun. Jadi sila berhati-hati apabila korang pergi Jepun bersama pasangan anda!.

"NTR merupakan benda yang berbahaya, ia menjijikkan dan rasa tidak selesa, tetapi pada masa yang sama boleh merangsang perasaan ingin tengok sehingga habis walaupun bercampur-aduk antara moral dan parasaan marah dan geram. Memang pelik sungguh perasaan ini.

"NTR merupakan genre yang terhebat antara genre lain!"

"Seperti gambar di bawah ni"


Penerangan
Tunang lelaki itu dipermainkan didepan matanya dan sementara itu lelaki itu tidak mampu buat apa-apa kerana 'mental shock reaction' melihat kekasihnya yang curang itu. Selepas itu dia berkahwin dengan perempuan tersebut, tetapi mengandung dengan lelaki lain dan suaminya tidak pernah menyentuh kekasihnya lagi.

"Perkara ini betul-betul menyebabkan rasa geram kenapa ada sesetengah individu menjadikannya sebagai bahan untuk merangsang walaupun ianya menjijikan"

Antara sifat yang ada di dalam NTR.
  • Penampilan lelaki yang menjijikan seperti otaku.
  • Kawan baik sendiri adalah pelaku.
  • Melibatkan penghinaan, kerosakan mental dan erotik.
  • Lelaki berusia dalam pertengahan umur 31 keatas.
  • Kebiasaannya lelaki ini mencuri isteri yang suaminya kaya-raya.
  • Kadang-kadang adanya 'gangbang' dan biasa dilakukan di hadapan pasangannya.
  • Kadang-kadang melibatkan lelaki yang 'hot'.
  • Biasanya NTR bangga dengan tingkah laku mereka.




We Appreciate Your Comments

5 Respones to "Budaya NTR Di Jepun!"

Lord said...

uih hentai btoi daam nih hahaha


September 14, 2011 at 10:23 PM
XxRTWxX said...

mmg sakit la hati klau jadi dpan diri sendiri .. leh trauma seumur hidup ..


September 15, 2011 at 1:22 AM
Qz said...

sapa nak kena ntr? heh2 laki mesti suka kan kena ntr, tapi tak tau la kalu kaum hawa suka ke tak??..huh.huh..(senyum jahat)


September 16, 2011 at 12:49 AM
XLAWS said...

nasib aku xde awek lg. keh3


September 16, 2011 at 7:00 AM

Post a Comment

Blog Fansub XLAWS

J-Rock | J-Pop | Visual-Kei Fansub
 
Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Edited By XLAWS