Sebuah Kehidupan: Blog Penuh Dengan Ilmu Dan Info




Hari ni XLAWS nak share dengan korang 1 blog yang benar-benar membuka mata kita, blog ni pun antara blog yang XLAWS suka. Ianya kepunyaan Zharif Alimin. Blog ni memang sangat hebat, bermanfaat dan penuh dengan ilmu serta membongkar rahsia-rahsia yang kita tak tahu sebelum ini. Banyak info yang menarik mengenai sejarah, politik, islamik, hukum kewangan dan riba, keajaiban Islam serta illuminati dan freemanson yang bagus terkumpul dalam blog tersebut. Ianya amat bagus untuk golongan remaja pada zaman sekarang ni agar kita semua sedar dan tahu dalam pelbagai bidang dan aspek.

 Kebenaran yang ditimbus & dihilangkan

 Pasti akan terbongkar kembali

Jadi sila la melawat blog yang penuh bermanfaat ini =D



We Appreciate Your Comments

4 Respones to "Sebuah Kehidupan: Blog Penuh Dengan Ilmu Dan Info"

Zharif Alimin said...

thanks promote. tapi blog masih dalam proses membaik pulih artikel2 lama. sebab ada bahasa indon :P. masa tu x serius lg dlm blog


May 5, 2011 at 5:45 PM
XLAWS said...

owh yekew. =D berapa ratus lak artikel ko ada kat blog tu. huhuh bersepah kowt. jenuh nak betulkan 1 per 1. anyway pasni kene betul2 la jd seorang blogger.hehe


May 5, 2011 at 5:54 PM
Zharif Alimin said...

Tu la pasal. Bersepah. Dah la hodoh. Hahaha. Kalau trklik artikel lama, comnfim tutup blog. Hehe


May 5, 2011 at 10:27 PM
XLAWS said...

adesss bro jgn cakap cmtuh. sepatutnya kita kene doakan blog kita berjaya =D rajin2 la baik pulih artikel lama tu =D MAJU!!!


May 6, 2011 at 12:20 AM

Post a Comment

Blog Fansub XLAWS

J-Rock | J-Pop | Visual-Kei Fansub
 
Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Edited By XLAWS