Cara Panjangkan Masa Bermain Di Cybercafe



Hari XLAWS akan ajar korang macam mana nak panjangkan masa semasa di CC.

Secara mukhadimahnya. Semasa kita di CC, Contoh kita bayar main 1 jam, tiba-tiba masa tinggal lagi 1 minit (Selalu CC akan bagi tahu dekat screen PC kita)

OK, secara langsungnya, aku akan ajar korang macam mana nak lambatkan masa tu. Kiranya korang boleh main lebih masa tanpa admin tahu.

OK senang saja step dia.

Tengok dan blajar ok, Bukan tengok dan follow.

Pertama sekali, download software Speed Gear (XLAWS syorkan software ni, Kalau guna Cheat Engine nanti kantoi).

DOWNLOAD
(Filesonic)


Kedua, lepas install Speed Gear buka software tu dan tengok gambar di bawah ni.


Yang step kedua tu bergantung pada software apa CC tu guna. Macam kat tempat XLAWS mereka pakai eCafePro Client.

Note #1: Kalau dah buat cara ni jangan guna lama-lama sangat ok? Nanti kantoi dengan owner kedai tu XLAWS tak tahu. XD

Senang je nak try tuto ni. Korag akan paham bila dah download dan ikut step ni.

Note #2: XLAWS dah buat trick ni memang menjadi. Hehehe =D

Credit To: keramatanah from Silent Hackers


We Appreciate Your Comments

19 Respones to "Cara Panjangkan Masa Bermain Di Cybercafe"

MIRAtheCLEO said...

whoa! sgt bguna nie untuk para pembaca yang slalu on9 kat cc. hehehe :)


May 8, 2011 at 4:40 PM
XLAWS said...

ingat jgn guna lama sangat! kang kantoi diri sndri tanggung ok?


May 8, 2011 at 4:44 PM
Anonymous said...

erm , bape lame masa yg bleh ditambahkan ?


May 8, 2011 at 7:04 PM
XLAWS said...

aku buat dapat dalam 20min tadi. XD boleh la tu free 20 min.hahaha


May 8, 2011 at 10:11 PM
Azeem. said...

bole la aq men hon lame2 hahaha


May 9, 2011 at 1:26 AM
Arya Putra said...

bro..kegunaan asalnya untuk apa?


May 9, 2011 at 10:38 AM
My Cr3w said...

Minta Untuk Di Share Di Blog Saya Ya .


May 9, 2011 at 11:08 AM
AdamSahaja said...

sempi la..tapi sayang aku slalu men open..hmm...ko ada tuto mcm mane nak dapt diploma tanpa pergi kolej x? ^^


May 10, 2011 at 9:54 PM
XLAWS said...

Arya: software ni sebenarnya utk hack speed game. tp x sangka function dia bole pergi lagi jauh. haha

My Cr3w: ko amek je. haha

Adam: perghh maen open hari2, kayo2. haha kalo ko mintak tuto tu aku xde. nak masok degree tnpa masok diploma dulu ada la. ^^


May 11, 2011 at 11:27 AM
KAIEZU said...

Speed Gear ni bkn ke boleh lajukan windows ke?


May 14, 2011 at 1:26 PM
Firdaus Salehuddin said...

share kt facebook bleh x??


May 14, 2011 at 3:42 PM
AdamSahaja said...

huhu..eh..aja aku hack FB plss..^^


May 16, 2011 at 4:53 AM
ZulFadli said...

nak share boleh ?


May 24, 2011 at 9:59 PM
Qz said...

tak haram ke?


June 22, 2011 at 12:28 PM
XLAWS said...

KAIEZU: boleh jugak. tp aku x try lg .uhuuhu
Adam: aku pown x taw.haha
Qz: kalau rasa haram jgn buat. kalo x mari cuba. hahaha

Kalau korang nak share. amek je aku x kesah. janji korang letak credit la. =D


June 24, 2011 at 5:47 PM
Anonymous said...

yg 1.256.000 tu utk ape ?.... klu buat 1.000x x leh ke =)


July 3, 2011 at 6:19 PM
XLAWS said...

aku x taw lak. huhu.. apa yg aku taw.. men pakai ja.hihi


July 4, 2011 at 2:26 PM
Yofaizal said...

boleh bagi list software timer x? tak tau cc saya pkai aper


June 24, 2012 at 10:46 AM

Post a Comment

Blog Fansub XLAWS

J-Rock | J-Pop | Visual-Kei Fansub
 
Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Edited By XLAWS