10/17/2010 Kelahiran Blogspot Ku



Nak kata apa erkk? rasa teruja la dpt wat buat blogspot sndri. yela tujuan nak buat blogspot ni sekadar suka-suka dan bukan suka-suka. sbb nak share ilmu apa yg ada di dada, hati, otak haha mcm2 tempatlah. so sbb tu la aku bukak blogspot. xde gunanya kalo aku teros simpan ilmu yg sgt berharga ni utk diri aku sorg2. baek share dgn org ramai kan lg bagus. oleh itu renung2kan dan selamat beramal.


We Appreciate Your Comments

3 Respones to "10/17/2010 Kelahiran Blogspot Ku"

Anonymous said...

thanks a lot bro
setakat ni, ni blog yg terbaek pnh aku visit...teruskan mencurah ilmu


June 20, 2011 at 10:01 PM
XLAWS said...

asal ada ilmu aku akan terus curahkan seadanya. hahaha terima kasih ye. =D


June 24, 2011 at 5:57 PM
Qz said...

dah curah kena la tadahkan


November 22, 2011 at 11:51 PM

Post a Comment

Blog Fansub XLAWS

J-Rock | J-Pop | Visual-Kei Fansub
 
Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Edited By XLAWS